Saturday 6 July 2013

Error 868

Error 868


Error 868
Error 868
این ارور به این دلیل است که شما آدرس سرور را در ساخت کانکشن درست وارد نکرده اید. در قسمت آدرس سرور باید بجای Your Account Server Address آدرس سرور مربوط به اکانت خود را وارد کنید . دقت کنید که آدرس مربوط به همان یوزرنیم را وارد کنید. حرف آخر یوزرنیم نشان دهنده سرور شماست.
استفاده از شبکه خصوصی مجازی (به انگلیسی: Virtual Private Network، به اختصار VPN)، این روزها روشی برای دور زدن سانسور اینترنتی و فیلترینگ در ایران است. VPN شبکهای است که اطلاعات در آن از طریق یک شبکه عمومی مانند اینترنت جابهجا میشود، اما در عین حال با استفاده از الگوریتمهای رمزنگاری و با تصدیق هویت، این ارتباط همچنان اختصاصی باقی میماند. در این یادداشت با نحوه راهاندازی VPN در ویندوز ۷ و ۸ آشنا خواهید شد.

شرکت ما به پشتوانه سرورهاي قدرتمند و امن خود، به کاربرانش اين اطمينان را ميدهد که فعاليتهاي اينترنتي آنان از چشم ديگران در امان خواهد ماند.
فعاليت اينترنتي کاربران روي سرورهاي ما ذخيره نميشود.
همچنين کاربران ميتوانند از تمام سرعت و پهناي باند اينترنت خود با وي پي ان ما بهره ببرند. تمام بستههاي vpn ما داراي پهناي باند و سرعت نامحدود هستند.
شرکت ما خدمات نوین شبکههای خصوصی مجازی (vpn) را ارائه میدهد. با پشتوانه سرورهای امن و پرسرعت خود توانسته است تا خدماتی با کیفیت بالا را به کاربران ارائه نماید. امنیت و آسودگی خاطر کاربران سرلوحه کار ماست.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



Get vpn with pptp/l2tp/openvpn

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.